Naturligt vægttab – Fra sofakartoffel til motionist på kun 12 uger

Metoden der giver dig gode motionsvaner som holder.

Opnå din drøm, om at få overskud til motion.

Et FOKUS mentorforløb på 12 uger, der gør din hverdag fuld af glæde over motion og vægttab.

Et FOKUS forløb til dig som ikke er til kalorie tælling, men som gerne vil have et naturligt vægttab, der holder på lang sigt.

Til dig som har ondt i kroppen, men mangler tid og overskud til at få mere motion ind i din hverdag. For dig der vil have en dagligdag med energi overskud i stedet for underskud.

Sig JA til en dagligdag der giver dig mulighed for at leve på den måde, der er rigtig for dig. Til dig der ikke længere vil have at motion skal være en sur pligt men noget, du glæder dig til.

Passer en eller flere af disse beskrivelser på dig?

  • Du er i dårlig form og har ikke dyrket motion i lang tid.
  • Du synes det er uoverskuelig at komme i gang med motion – for sofaen eller hygge med familien lokker mere.
  • Du har haft stress eller stress symptomer og ved ikke hvordan du skal kommen ovenpå igen.
  • Du har smerter i kroppen som afholder dig fra det, du ønsker at bruge din krop til – og du er nervøs for om du skal leve med smerterne resten af dit liv.
  • Du har måske været igennem et langvarigt fertilitetsforløb – som dræner krop og sind og efterlader dig med en følelse af utilstrækkelighed. Du har mærket smerten, ensomheden og fiaskoen ved at miste.
  • Du står i et vadested ovenpå et sygdomsforløb og drømmer om at komme i form og få det bedre med dig selv.
  • Du har prøvet flere boot camps, adskillige slankekure, men efter kort tid er du tilbage hvor du startede – og du hader dig selv for at du ikke kan gøre denne lille ting for dig selv.
  • Du har været medlem af et motionscenter i årevis, men har kun brugt det et par gange.

FOKUS forløbet er et individuelt forløb som er tilrettelagt så du, på en overskuelig måde, får skabt gode vaner og får motion ind under huden, så du i fremtiden slet ikke kan undvære motion i din hverdag.

Så kom op af sofaen og brug bare 15 minutter hver dag, og det eneste du behøver er en træningsmåtte. Du behøver ingen fancy træningstøj eller benvarmere, du kan bruge dit gamle joggingtøj eller det tøj du har det behageligt i. Når du nu er kommet i gang, så har du brug for en sparringsmakker på sidelinjen som kan heppe på dig når det går godt, eller som kan hjælpe dig op ad bakken, når du har brug for en hjælpende hånd, og det er mig.

Skab gode motionsvaner på kun 15 minutter daglig. Slip for smerter i kroppen, få mere energi og styrk din krop. Få ugentlige øvelser af hver 15 minutter. Få 1-1 online sparring, få 1 VIP dag, og moduler om hvordan du selv skaber tid og overskud i din hverdag.

Igennem modulerne i forløbet lærer du at planlægge din hverdag, så der også er plads til din træning.

Træning er ikke en sur pligt men en metode til at du bliver i bedre humør og få det bedre med dig selv.

På FOKUS forløbet vil du blandt andet:

Gøre motion til en god og uundværlig vane i din hverdag – noget du ikke længere kan undvære.

  • Få opstramning af kroppen, via dit daglige træningsprogram.
  • Over tid kunne opnå et naturligt vægttab.
  • Få øget bevægeligheden i din krop, så du vil du kunne opnå en smertelindring i muskler og led.
  • Få mere energi og overskud, Jo mere du bruger kroppen fysisk i din hverdag.
  • Finde kontakten til kroppen igen og opnå forbindelse mellem krop og sind.
  • Lære at mental sundhed er lige så vigtigt som fysisk sundhed.
  • Give dig en indre tilfredshed med din krop, så du igen føler dig glad.
  • Lære hvordan du ændrer vaner og adfærd, som vil give dig overblik over hvordan du kan skaffe mere ”mig tid”.
  • Lære at det er ok at sige fra og selv vælge hvor du vil sige til.
  • Komme i bedre form og lære at bruge din krop mere hensigtsmæssig.
  • Have din motivator (mig), ved din side, som hjælper dig mod dit mål.
  • Lære at prioriterer dig selv, for hvis du ikke gør noget godt for dig selv, kan du ikke blive ved med at gøre noget godt for andre.

Jeg er oprigtig interesseret i at hjælpe med at få motionsglæden tilbage, så du kan blive glad og tilfreds med den krop du nu engang har.

Igennem FOKUS forløbet får du opbakning til at opnå det du ønsker dig med din motion. Jeg hjælper dig til at holde motivationen så du kan nå dine mål.

Hvem er du?

  • Du har høje standarder og gider ikke spilde mere tid.
  • Du vil gerne have balance i dit liv, så der også er tid til dig.
  • Du er træt af slankekure og lovning om hurtige ændringer som ikke varer ved. Glem alt om madregler og gode råd, vi skal sammen arbejde med dine vaner istedet.
  • Du har brug for at lære hvordan du skaffer tid til motion, i en travl hverdag.
  • Du har besluttet at du ikke vil leve resten af livet med smerter i din krop, når du godt ved, at du selv kan gøre noget ved dem.
  • Du har svært ved at se hvorfor netop DU er sådan en, der ikke kan få motion tilpasset i dit liv – når nu alle andre ser ud til at have succes med det.
  • Du har brug for en personlig træner på sidelinjen, som kan støtte dig når det bliver svært eller du bare har brug for et heppekor.
  • Du er klar til at gøre hvad der skal til og tage ansvar for dit eget liv.

For at få bygget et solidt fundament op og få langvarig succes med din træning, har du brug for en klar plan som guider dig på vej, så du også efter de 12 uger har en sikker base du selv bygger videre på.

En sund livsstil handler også om dit mindset.

Fra sofakartoffel til motionist på kun 12 uger

Hvad indeholder Forløbet?

Du bliver guidet og fulgt igennem hele forløbet af mig.

Online 1-1 samtale i starten af forløbet, så vi kan forventningsafstemme og tale om din udfordring i forhold til motion. Har du eventuelt skavanker vi skal tage hensyn til, hvad har du brug for i dit liv, og hvor vil du gerne hen.

1 X VIP fokus dag i Vejle fra 10-14 med personlig træning i både bodytoning og pilates, lækker frokost, 1-1 sparring, afslutning med kaffe/the.

Yderligere fem X 1-1 online samtaler a ca. 20 minutter – det planlægger vi sammen så det passer ind i din kalender.

Derudover får du 8 skriftlige moduler tilsendt, med opgaver til at dykke ned i, og som vi vil gennemgå når vi har online samtaler.  

Adgang til 2 ugentlige træningsvideoer med fokus på bodytoning samt pilates, som du får adgang til løbende. Målet er at du skal finde tid til at træne 15 minutter hver dag.

Og når du er tilmeldt, får du tilsendt en startpakke som indeholder en træningsmåtte, samt en notesbog, som du kan bruge igennem hele forløbet.

For at du kan gå fra sofakartoffel til motionist skal du igennem disse moduler.

Retning og fokus.

  • Bliv bevidst om hvor du vil hen – hvad der holder dig tilbage og hvad der skal til for at du når i mål.

Få kontakt til din krop.

  • Find dit fundament og find ind til dig selv igen. Få kontakt til din krop igen og få ændret dit mindset så du selv kan se hvilke udfordringer du skal arbejde med. Få ryddet op i de små ting der fulder i din hverdag og giv slip.

Transformation.

  • Styrk din mentale sundhed og få taget hånd om dine vaner.

Fasthold – Træning – Vaner – Overskud.

  • Find ud af hvordan du fastholder nye vaner og hvordan du får et liv i overskud istedetfor underskud.

Al udvikling starter indefra.

Hvis du ønsker at blive mere effektiv og have større indflydelse på din egen personlige udvikling, skal du arbejde med dig selv. Ved over tid at ændre få vaner, vil det hjælpe dig til at blive mere proaktiv, fokuseret, lyttende og at kunne skære ind til benet – til at blive et helt menneske, hvor der er balance mellem krop og sind. Det er hvad modulerne i forløbet understøtter dig i.

For at få succes med at få motion til at blive en naturlig del af din hverdag, tager jeg udgangspunkt i min egen metode, som også er med til at forbinde både krop og sind. Og som er med til at hjælpe dig til at få motion sat i system så der ikke kommer overspringshandlinger mere.

M – S – T – S metoden der hjælper dig:

Mindset – Få en positiv tilgang til motion.

Skaf tid – Få skabt de små åndehuller i hverdagen, og få motion sat i system så der ikke bliver flere overspringshandlinger.

Træning – Få træning til at blive en naturlig del af din hverdag, det er så lidt der, skal til.

Sparring – Der findes ingen magisk pille – eller Quick fix, når det gælder naturligt vægttab eller at få mere energi og motion ind i den hverdag. Derfor står jeg på sidelinjen og støtter dig når det er svært, eller hepper på dig når det går godt.

Materialet bliver løbende frigivet, så du kun skal forholde dig til opgaverne en uge ad gangen.

Hvordan foregår det?

FOKUS mentorforløbet ” Fra sofakartoffel til motionist” er designet, så du både får glæde af den effekt som individuel sparring har, samt alt den læring du modtager fra modulerne, som så tilsammen giver dig den transformation der skal til for at du bliver løftet.

Du får igennem hele forløbet adgang til de ugentlige træningsvideoer samt moduler som bliver frigivet løbende hver søndag, så du ikke skal forholde dig til alt på en gang.

Du bliver ikke bare overladt til dig selv eller modtager en anonym ”godt gået” mail.

Du bliver støttet gennem hele forløbet og du får redskaber til at ændre dit motionsliv, og jeg vil gøre alt for at du får det bedste resultat, men jeg kan ikke gøre det for dig. Så der bliver forventet at du tager forløbet seriøst og følger planen.

Din krop skal holde hele livet, så det kan godt betale sig at investerer i dig selv.

Kom i god form, forbedre din sundhed og fin ud af hvad sundhed er for dig og få din energi tilbage på kun 3 måneder.

Der vil ikke være sparring i uge 28-29-30 samt juleferien.

  • Fase 1 Retning og fokus

Du har haft din afklarende samtale og du får adgang til de første træningsvideoer og det første modul. Du bliver guidet igennem, så du  får den bedste start. Du kommer til at dykke ned i gamle vaner og bliver udfordret i nytænkning og din opgave bliver at gentænke din træning og dine vaner, som vi sammen gennemgår ved næste sparring. Vi får planlagt din VIP dag med personlig træning og 1-1 sparring.

  • Fase 2 Naturen er den bedste medicin

Du får lært at bruge naturen til aktiv bevægelse samt at bruge naturen kreativt for dit sind. Lær at observere dig selv og find 3 dårlige vaner, som forhindrer dig til at komme derhen, hvor du gerne vil. Du får løbende adgang til nyt materiale.

Fase 3 Få kontakt til din krop

Vi er gode til at lukke af for alle de svære ting i livet og selvfølgelig skal det ikke tage overhånd og styre dit liv. Men de oplevelser du har gjort dig igennem livet vil altid være en del af dig, så få det bedste ud af det. Især pilates gør at du får fokus på de muskler du ikke vidste du havde og åndedrættet kan give dig kontakten tilbage til din krop og komme helt ned i gear.

Fase 4 Transformation

Vægttab, motion og sundhed – kan aldrig stå alene. Hvis du vil have en langvarig effekt af din motion, bliver du nødt til at have dit sind med. Disse 12 uger er kun den ene del af vejen i din transformation. Vær realistisk og lad os lave en langsigtet plan.

Fase 5 Fasthold

Det er nu de nye vaner bliver sat på prøve. Vær tålmodig og find balancen. Sæt nye mål og lav delmål, husk at boost dig selv. Jeg er med på sidelinjen og guider dig på vej.

Dette forløb er anderledes –

  • Slut fred med regler om mad og krop, sig farvel til kalorietælling og stop med at lade vægten styre dit liv.
  • Sig farvel til diætkulturen, restriktioner og magiske kosttilskud og udforsk din madfrihed.
  • Stop med selvhad – skyld – skam.
  • Få motionsglæden tilbage uden at det skal være en sur pligt. At dyrke motion er din selvomsorg.
  • Vær tro mod dig selv og dine værdier, sæt grænser og lær at prioriterer dig selv.
  • Få personlig 1-1 sparring igennem hele forløbet, så du også efter de 12 uger kan fortsætte din motionsglæde uden min hjælp.
  • Stop med at sammenligne dig med andre, du kan ikke bruge det til noget konstruktivt og du vil altid føle dig utilstrækkelig. Accepter hvor du er nu og hvor du ønsker at være i fremtiden, men vær realistist.
  • Få ændret dine vaner – og hold ved.
  • Sig farvel til de dårlige undskyldninger.
  • Dokumenter dine fremskridt – det booster motivationen.
  • Få skabt et stærkt fundament, der baner vejen for et stabilt motionsliv.

Har du prøvet alt muligt og er stadig ikke i mål, så er det fordi du skal gøre noget andet.

Det praktiske:

Hvor meget skal du investere:

Du skal være villig til at yde en stor indsats, også når det bliver svært.

Med mit koncept, giver jeg dig motionsglæden tilbage.

Du bliver guidet igennem en step-by-step proces, der virker. Du får den viden du bar brug for (serveret som en maggie terning, så du ikke bliver overvældet), og samtidig bliver du støttet i at ændre dit mindset, så din transformation forbliver langsigtet.

Du bliver ikke overladt til dig selv, hver anden uge er der sparring, og jeg er der for dig når det bliver svært.

Forløbet her gør dig ikke til en ironman eller topatlet, men det er heller ikke det du har brug for. Du kan til gengæld forvente at smide et par kilo og få det bedre med din krop.

Det er dig og kun dig der kan ændre dit liv. Men jeg vil stå på sidelinjen og guide dig igennem og heppe på dig, for jeg ved du kan.

Men derudover…

  • Hvad er det værd for dig, endelig at få overskud i hverdagen igen?
  • Hvad er det værd for dig at føle dig tilfreds og glad for din krop?
  • Hvad er det værd for dig, endelig at have en dag uden smerter?
  • Hvad er det værd for dig, at tage ansvaret for din egen krop?  
  • Hvad er det værd for dig, at hoppe i din ynglings kjole og ligne en drøm?
  • Hvad er det værd for dig, at kunne sjippe, tumle eller løbe uden at blive forpustet eller få ondt. 

Ja tak til en gratis afklarende samtale.

Send en mail til kontakt@naturalmove.dk

Du kan starte så snart du har betalt, og aftale alle detaljer så det passer i din kalender.

Forløbet varer 12 uger fra den dato du vælger.

Din investering vil være 6.200 kr.

Tænk på hvad det vil betyde for dig, at kunne bruge din krop igen uden gener.

Hvor lang tid vil du pruste og stønne op ad trappen?

Hvor mange penge vil du smide ud ad vinduet på flere slankekure der ikke virker i længden?

Hvor længe vil du blive ved med af finde på dårlige undskyldninger for ikke at komme i gang?

Hvad vil det betyde for dig – og resten af dit liv?

Har du brug for at gøre noget andet end det du plejer?

Gider du ikke spilde mere tid så tilmeld dig nu ved at sende en mail til kontakt@naturalmove.dk eller skriv en sms på mobil 51215158 så ringer jeg dig op.

Om Birgitte:

Min mission er at give dig motionsglæden tilbage.

Jeg har hele mit liv være fysisk aktiv og er uddannet aerobic instruktør samt certificeret pilates instruktør.

Kombinationen af bodytoning og pilates har gjort at min krop nu er stærk og modstandsdygtig og jeg har energi og overskud i min hverdag. Jeg benytter mig også af vandreture i naturen og skal helst have dagslys og frisk luft hverdag.

Efter mange års stillesiddende arbejde, 5 år med fertilitetsbehandlinger, 7 år ude særlig meget motion, begyndte småskavankerne at melde sig, ondt i ryggen, skuldre og håndled. Dårligt arbejdsklima der endte i stress. Dårlig søvn, manglende energi og ingen overskud til at tage hånd om mig selv. Jeg var i mange år kun noget for andre, end mig selv. Jeg spiste mere og mere usundt, vægten steg og den onde cirkel var svær at komme ud af.

Men jeg tog en beslutning, ændrede vaner og mit mindset så det var en lang og hård proces, men i dag har kroppen og mit sind det godt.

Igennem de mange år jeg har undervist, har jeg kunne hjælpe mange til at få en stærkere krop og få mere overskud i hverdagen, jeg elsker at formidle og at kunne gøre en forskel for andre. Der er mange der ikke føler de passer ind i de gængse motionstilbud eller det at skal træne med mange andre på store hold. Derfor har jeg skabt dette forløb til dig.

Så med mit koncept, vil jeg give dig motionsglæden tilbage, så du kan få et naturligt vægttab som holder.

Det er dig og kun dig der kan ændre dit liv. Men jeg vil stå på sidelinjen og guide dig igennem og heppe på dig, for jeg ved du kan. Drop omvejen og tag den direkte vej til en sundere krop, både fysisk og mental.

Vælger du dig selv til?

Kontakt mig for yderligere informationer på mobil 51215158 eller mail kontakt@naturalmove.dk